Prispress försöker lura mig

Skrivet 2009-01-20 @ 16:09:10

Jag berättade aldrig hur det gick med min mobil som kom hem till mig för andra gången, den som varken hade svensk meny eller svenskt T9. Jag mailade och frågade om jag kan ordna det själv eller om jag måste skicka tillbaka den ännu en gång. Jag var tvungen att skicka tillbaka den. Jag frågade om jag skulle bli kompenserad på något sätt, jag köpte ju faktiskt mobilen 30 december. Fick inget svar på just den frågan men jag krävde att få en sprillans ny mobil den här gången, jag vill inte ha hem samma mobil en tredje gång. Jag fick samma svar som första gången "Skicka tillbaka den så skickar vi en ny så fort vi tagit emot den!".. de fick mobilen i torsdags och de har fortfarande inte skickat iväg en ny trots att den finns i lager.
Om det är samma mobil som kommer tillbaka för en tredje gång trots att de två gånger har sagt att jag ska få en ny så blir jag fly förbannad. Försöker de lura mig på något sätt? Jag ska kontrollera IMEI nummret så fort mobilen kommer. Då ska jag utan tvekan hota med att kontakta expressen eller aftonbladet.
Handla för guds skull inte av prispress, om det blir problem med mobilen så är det så gott som kört!


På väg tillbaka för andra gången
Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0